kwnabanner

عصبانیت مستقل پس از محرومیت از نکونام یک روز جدید

وی در خصوص اعلام خبر برکناری موقت مهدی روحی سرمربی استقلال گفت: خوشبختانه شب گذشته با تلاش بچه ها و کادرفنی در یک دیدار مهم پیروز شدیم اما جای بسی تاسف است که سرمربی ما به میدان برود. به خاطر حفظ تیم بلافاصله محروم شد. تیم”. غیر از سرمربی یا مدیر باشگاه چه کسی باید از حق استقلال دفاع کند؟

ببینید سوت ها در قهرمانی فصل گذشته چقدر تاثیرگذار بود

وی افزود: آیا باید سکوت کرد تا هرکس هر کاری می خواهد بکند؟ آیا ما باید سکوت کنیم و مردم بیایند تا از حقوق تیم محبوبشان دفاع کنند؟ هواداران هم دیدند که داوران از اول فصل پدر تیم ما را گرفتند، این باشگاه برای مردم است. چه کسی باید از حقوق آنها دفاع کند؟ آنها می توانند هر کاری که می خواهند انجام دهند، اما باید به میلیون ها هوادار استگل احترام بگذارند. ما از آنها نمی خواهیم که از طرف ما سوت بزنند. فقط منصف باش قانون برای همه یکسان باشد نه اینکه همه زیر نظر یک گروه باشند تا استقلال و هوادارانش متضرر شوند.

نایب رئیس باشگاه تولید گفت: می بینید که چطور برای یک تیم سوت می زنند. این اتفاق در فصل گذشته نیز رخ داد. با یک امتیاز بردند اما ببینید سوت داور در برخی بازی ها چقدر تاثیرگذار بود. چه زمانی این اتفاق برای استقلال افتاد؟ با این شرایط سوال من این است که چه کسی باید حق استقلال را بگیرد؟ نماینده این تیم و هوادارانش جز نکونامو خطیر کیست؟

خطیر سکوت کرد تا بنزینی در آتش استگل نباشد

وی تصریح کرد: استقلال در خرابه ها به هتیر داده شد. اگر ساکت است به این دلیل است که نمی خواهد مشکلات زیاد شود. اگر صحبت می کرد احتمالاً بنزین به آتش می زد. دوستانی که قبلا در این حلقه بودند هیچ خیانت نکردند. حالا «استگلول» از نظر تجهیزاتی مشکلات زیادی دارد. چرا تیمی که اینقدر متحد و دلسوزانه کار می کند باید اینقدر عصبانی شود؟

برخی مصونیت دارند اما استقلالی ها باید سکوت کنند!

روحی با اشاره به اینکه نکونام در نشست خبری حرف خاصی نزد، فقط از حق استقلال دفاع کرد اما با چند کلمه حتی به رئیس فدراسیون هم حمله نکرد، گفت: ما میزبان هستیم، او. قاضی اشتباه است مقابل تیم ما و بعد صدای هوادار به گوش می رسد اما آقایان ناراحت هستند که سرمربی از حق تیمش دفاع می کند. دوستان دیگر ممکن است مصونیت داشته باشند اما استقلالی ها حق صحبت ندارند. اگر نکونام از استقلال حرفی نزند کی خواهد گفت؟ آیا این باشگاه بدون مالک است؟ نکونام و خطیر هر دو نماینده هواداران «استهلال» هستند.

مدیرعامل باشگاه استقلال افزود: این باشگاه قطعا از سرمربی خود دفاع خواهد کرد. مطمئن باشید تیم مدیریتی و سرپرست آن علی خطیر در این مورد ساکت نخواهند نشست. قطعا به این رای اعتراض خواهیم کرد و از جواد نکونام دفاع کامل خواهیم کرد.

وی در خصوص اعلام پرسپولیس و شکایت این باشگاه از استقلال گفت: جواب من همان جواب علی خطیر است. ما وارد بازی رسانه ای نمی شویم و فقط به زبان قانون صحبت می کنیم. مدیرعامل باشگاه «استقلال» یکی از کارکشته ترین و با دانش ترین فوتبالیست های کشورمان است. او جوان است و تیم جوانی آورده است که بی شک همه آنها شبانه روز برای موفقیت «استگل» تلاش می کنند.

برخی خیانت کردند، از استقلال برای خانواده خود استفاده کردند و این برند را به حراج گذاشتند

روحی گفت: با ورود خطیر تلاش می شود تا خرابه ها برداشته شود و از تخریب بیشتر جلوگیری شود. در چنین شرایطی باید حامی، دلسوز و متحد باشیم. آنچه را که می گذرد از رسانه ها و منابع رسمی باشگاه دنبال کنید. عده ای که منافعشان از باشگاه «استقلال» قطع شده است، تلاش می کنند چوبی به چرخ «استقلال» بزنند و هواداران را گمراه کنند. به نام استگل پول می دهند!

وی با اشاره به تامین برخی منابع مالی در زمان رهبری خطیر گفت: کسانی که تا دیروز حتی یک ریال هم نتوانستند از اسپانسرها بگیرند امروز مدعی هستند اما دلیل اصلی آن هزینه طالع بینی و این تخریب است. متأسفانه کسی آنها را پاسخگو نمی‌داند. هرکس آمد به این هوادار و استقلالی خیانت کرد و هیچ جا پاسخگو نبود. هر که آمد هر کاری می خواست کرد. از نام و برند استهلال برای خود و خانواده شان استفاده می کردند. حراج را به نام استگل برگزار کردند. چرا به استقلال و فساد بخندیم؟ بدهی 800 میلیاردی استگل فقط قبل از وجودش خطرناک است. آیا مدیریت فعلی باید هزینه های جاری را پرداخت کند، با وام های جدید چه باید کرد؟ مثلا فردا باید هزینه سیلوا رو کامل پرداخت کنیم.

نمی توان هزاران دلار به دست آورد، اما توطئه های امروز را مدیریت کرد!

رخی افزود: چه کسی باعث شد این اتفاقات رخ دهد؟ چه کسانی تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت؟ و بعد ظالمین را نشان می دهند تا ذهن هوادار به سمت دیگر برود. هواداران استقلال نباید به افرادی که با استقلال و نام استقلال تجارت غیرقانونی کردند احترام بگذارند. به یاد داشته باشید، به عنوان یک مربی جوان و با تجربه، تعمیر لاشه هواپیما زمان می برد، اما این بار او به هواداران نیاز دارد. این آرامش و آرامشی که در استقلال به وجود آمد، حاصل مردانگی خطیرا و نکونام است. هوادار باید با مدیریت و کارمندان همراه شود نه با عوامل بیرونی.

قائم مقام باشگاه استقلال درباره انتقادات به اسپانسر جدید استقلال در حالی که این اسپانسر پول قابل توجهی به باشگاه داده است، گفت: آقایانی که تا دیروز هزار تومان برای استقلالی ها نمی توانستند بیاورند اینها را مدیریت می کنند. توطئه ها خطیر که بیش از 150 میلیارد مه تولید کرد این آقایان تا دیروز کجا بودند؟ آنها پول خود باشگاه را پرداخت کردند. سند با کیفیت در دست بانک است و در آینده چه کسی پاسخگو خواهد بود؟ چرا از خود باشگاه پول گرفتند؟ زحمت کشیدند و اسپانسر پیدا کردند.

«پرسپولیس» کنار ماند، نگاهشان به استگل شد!

وی افزود: حطیر به دنبال اتفاقات بزرگ در استهلال است. او همچنین قول داد تا زمانی که حضور دارد، این تیم از آسیا خارج نخواهد شد. امیدوارم با همدلی اعضای تیم و باشگاه امسال اتفاق خوبی بیفتد، بتوانیم تیم را به قهرمانی برسانیم و سال آینده در آسیا باشیم. مطمئن باشید در آینده با هدایت خطیر شاهد اتفاقات بزرگی خواهیم بود اما لازم است هواداران هم با ما موافق باشند و به هیچکس اعتماد نکنند. استثلال آنقدر بدخواه است که هر کاری می کند و به نتیجه می رسد، ذهن مردم را به سمت دیگری سوق می دهد. در حالی که تیم دیگری در حاشیه است، اتفاقاتی می آفریند که توجه آنها را منحرف می کند و به سمت استقلال می رود.

روحی تصریح کرد: مدیریت فعلی با هیچکس شوخی نمی کند و از تلاش خود برای کسب حق استقلال دریغ نمی کند. ما خودمان را مدیر نمی دانیم. ما نماینده هواداران هستیم چون خودمان طرفدار این تیم هستیم. آمدیم خدمت. می توانید کارهایی را که مردان در چند ماه، در چند ماه نمی توانند انجام دهند را ببینید. برای حفظ آبروی باشگاه استقلال تمام تلاش خود را می کنیم و جان خود را می دهیم. تولید و طرفدارانش باید افتخار کنند.

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما