kwnabanner

علم مهمترین ابزار اقتدار و پیشرفت کشور است

به گزارش «بسنا»، دکتر حسینی رضوان رئیس دانشگاه بوعلی سینو در مراسم گرامیداشت آغاز سال تحصیلی 1402-1401 دانش آموزان که در اردوگاه ابوذر شهرستان همدان برگزار شد، گفت: ورود شما به جامعه علما و دانشگاه، آغاز فعالیت جدیت علمی و تبدیل شدن وی به شخصیت، دانشمند برجسته کشوری است.

وی با بیان اهمیت علم و دانش افزود: با کسب قدرت می توان استقلال یک کشور را در برابر مستکبران و ظالمان حفظ کرد.

رضوان در ادامه تصریح کرد: اساس و امنیت اقتدار کشور آموزش و پیشرفت علم و کاربرد صحیح و مؤثر علم است.

وی افزود: افراد قدرتمندی هستند که توانستند با استفاده از این ابزار دانش بیشتر و بالاتری ایجاد کنند و در دنیا حرفی بزنند.

دکتر رضوان تاکید کرد: با تلاش علما و فرهیختگان یک جامعه می توان این قدرت را به دست آورد و با ورود شما جزو فرهیختگان این دانشگاه و آینده پژوهان این مرز و بوم خواهید بود که قرار است از آن بهره ببرید. بر عهده خودشان است بیایید با همکاری و درک متقابل فعالیت های علمی جدی تری را آغاز کنیم.

وی بیان کرد: باید بدانیم با توجه به توانمندی های علمی چه مسیری را طی کرده ایم و برای پیشرفت کشور گام های موثری برداریم و با هوشمندی بدانیم که هیچ کشوری پیشرفت نمی کند مگر اینکه مردمش تلاش و پیشرفت کنند. کشور خود

رئیس دانشگاه بوعلی سینو حسرت، انگیزه و دلبستگی به کشور و پرچم را دلیل ایجاد و تغییر سرنوشت کشورمان دانست و افزود: همه آحاد جامعه در تلاش هستند تا شما را محل سکونت کنند. برای پیشرفت این جامعه و کشور عزیزمان و همچنین تمامی اساتید و کارکنان دانشگاه، با اشتیاق و عشق در کنار شما هستیم تا به شما دانشجویان کمک کنیم تا ابتدا برای رشد فردی خود و سپس در جهت شکوفایی دانشگاه تلاش کنید. کشور. کشور و تبدیل به ستاره درخشانی شود که از نظر علمی و اجتماعی در آسمان آینده این کشور بدرخشد.

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما