kwnabanner

محدی بیوت به عنوان مشاور رئیس دانشگاه بوعلی سینو در امور زنان و خانواده منصوب شد

به گزارش بسنا، متن این حکم به شرح زیر است:

با عنایت به تعهد و توانمندی یک مقام عالی رتبه به مدت ۲ سال به سمت مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان و خانواده در دانشگاه منصوب شدید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و با توصیه امام راحل (ره) و با هدف اجرای منویات مقام معظم رهبری، تمام توان و انرژی خود را در اجرای سیاست های کشور به کار گیرند. . به ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانان جمعیت و توسعه دانشگاه، استفاده از ظرفیت های موجود، همکاری با سایر بانوان شایسته و مستعد دانشگاه، همکاری متقابل با مسئولان تاثیرگذار زنان و خانواده. وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، همکاری و همکاری با دستگاه های اجرایی ذیربط، دولت منطقه، ارتقای جایگاه و بهره وری زنان شاغل در دانشگاه، کاهش مشکلات، توانمندسازی زنان با هدف تامین امنیت پایدار خانواده و افزایش آنان نقش و جایگاه در خانواده و کار و تحکیم بنیان خانواده به عنوان هسته اصلی جامعه با رعایت قانون و در اجرای آنها فعال و قاطع باشید.

گفتنی است محدی بیوت از کارکنان این دانشگاه است و پیش از تصدی این مسئولیت جدید به عنوان یک فعال فرهنگی و اجتماعی، ریاست کمیته بانوان هیئت فکری استانداری همدان، قائم مقام این دانشگاه را بر عهده داشت. دانشگاه شورای بانوان تکواندو منطقه، رئیس شورای سیاسی با حضور بانوان فعال فرهنگی و ورزشی اداره کل ورزش و جوانان منطقه، مسئول کمیته اطلاع رسانی بانوان بنیاد دفاع مقدس منطقه همدان، حراست و نشر ارزش های دفاع مقدس، عضویت در هیات مدیره شورای صنفی دانشگاه بوعلی سینو و عضو شورای عالی محیط زیست کشور انتخاب شد.

پیش از این دکتر نفیش سلیمانی عهده دار این مسئولیت بود.

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما