قیمت دیزل ژنراتور نمایندگی فروش ژنراتور دیزلی گازسوز

باتری یکی از بخش های مهم در یک دیزل ژنراتور برق برق است که موجب می شود diesel generator برای استارت همیشه آماده بوده و برق استارت تامین باشد.

دیزل ژنراتور
دیزل ژنراتور

با این حال او در ابتدای راه به بازده ای مطلوب نرسید و دیزل ژنراتور تولید شده اولیه صرفا از ۲۵٪ بازده مفید برخوردار بود، اما همین میزان بازده نیز ۲ برابر بهتر از سایر موتور ها بود. نسل اول دیزل ژنراتور از نظر دوام و کارایی چندان قابل اطمینان نبودند لذا بسیاری از خریداران این موتور ها وجه اولیه خرید موتور را مطالبه نمودند. در نتیجه، رودولف دیزل به کار خود ادامه داد و اختراعش همواره پیشرفت نمود موفقیت های این موتور به گونه ای طی شد که در سال ۱۹۰۴ نیرو دریایی کشور فرانسه از این نوع موتور بر روی زیردریایی های خود استفاده کرد. او طی سفر به انگلستان به طور غیر منتظره جان باخت و در رابطه با توضیح علت مرگ مشکوک وی احتمالات بسیاری مطرح شده اما تا امروز علت اصلی مرگ او پنهان مانده است.

خرید دیزل ژنراتور اورجینال با بهترین قیمت

قابلیت انعطاف‌پذیری، حفظ پایداری محیطی و قابلیت کنترل و مدیریت نیز از مزایای این راه حل قدرتمند است. دیزل ژنراتورها با سوخت دیزل کار می‌کنند که قیمت آن نسبت به سوخت‌های دیگر مانند بنزین کمتر است.

گران‌قیمت‌ترین دیزل ژنراتورهای موجود در بازار ایران پرکینز، کامینز و ولوو هستند.

نحوه تولید برق در دیزل ژنراتور

فرایند همزمان سازی می‌تواند به صورت خودکار به وسیلهٔ یک ماژول سنکرون ساز خودکار انجام گیرد. همزمانساز خودکار ولتاژ، فرکانس و پارامترهای فاز و ولتاژهای باسبار زمانیکه سرعت توسط موتور فرماندار یا ECM (ماژول موتور کنترل) تنظیم می‌شود را از ژنراتور می‌خواند. موتور دیزل با تبدیل سوخت دیزل به انرژی مکانیکی سبب چرخاندن میل لنگ شده و
در واقع با انتقال انرژی حاصل شده از طریق احتراق به میل لنگ، انرژی مکانیکی مورد نیاز برای ژنراتور را تولید می کند. در دسته بندی سوم به نوع خنک کننده های موجود در این موتورها توجه می شود.

این قاب از هسته رادیاتورها پشتیبانی می کند زیرا فن خنک کننده هوا را از میان شبکه های آن عبور می کند و به این ترتیب در هنگام روشن شدن موتور فن کمی لرزش ایجاد می شود. کنترل تنها شامل موارد قبلی نیست و بلکه علاوه بر آن‌ها، باید نشت روغن، سوخت و… روتور، یک عنصر استوانه‌ای است که توسط آهنربا احاطه شده است، در داخل استاتور می‌چرخد که دارای آرایش ثابتی از سیم کشی مسی است.

دیزل ژنراتور 40 کاوا ایوول

پارت دیزل یکی از برندهای معتبر داخلی می باشد که در زمینه تامین انواع دیزلهای ژنراتوری در داخل کشور فعال می باشد.

دیزل ژنراتور

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما