kwnabanner

اصول و قواعد لینک سازی خارجی مزایای لینک سازی خارجی

برای ایجاد بک لینک های معتبر می توانید از روش های زیر استفاده کنید. سایت های مختلفی هستند که تولید محتوای خاصی انجام نمی دهند و در واقع صرفا بستری برای گذاشتن محتوا توسط اشخاص دیگر هستند. شما می توانید با ایجاد اکانت در آن ها عضو شده و مقالات علمی کسب و کارتان که در راستای رفع مشکلات آن صنعت است و یا حتی معرفی خدمات و محصولات مربوط به کسب و کارتان را در آن ها به اشتراک بگذارید. برای نمونه سایت ویرگول یکی از سایت هایی است می توانید در آن مطالب خود را به اشتراک بگذارید. لینک سازی عاملی است که امروزه گوگل به آن خیلی اهمیت می دهد و اگر به
درستی و اصولی انجام شود نه تنها باعث افزایش رتبه سایت شما در گوگل می گردد بلکه برندینگ
سایت شما را نیز بهتر خواهد کرد.

عدم رضایت کاربر از شما مهم‌ترین عامل شکست لینک‌سازی خارجیتان خواهد بود. زمانی که سایت شما بیش از پیش در صفحات نتایج گوگل نشان داده شود، تعداد کلیک‌های وب سایت شما افزایش می‌یابد و همین مورد سبب افزایش ترافیک سایت خواهد شد. پست های جایزه داره در اکثر مواقع کاربران را جذب خود می کند و آنها را به کاری که می خواهید، وادار می سازد تا در ازای آن، جایزه بگیرند. این کار موجب می شود، کاربران مطالب شما را تا پایان بخوانند و برای دیدن نتایج قرعه کشی و دریافت جایزه بیشتر به وب سایت شما سر بزنند. همین موضوع باعث محبوبیت لینک های خارجی شده است که می تواند نتایج خوبی را برای موتورهای جستجو به همراه داشته باشد. توجه داشته باشید که قبل از شروع لینک سازی، ابتدا سایت هایی که دارای اعتبار دامنه خوب هستند را جدا کرده و در آنها ثبت نام کنید.

روش دوم زمانی کاربرد دارد که از قبل تصویری در محتوا بارگذاری شده است و اکنون می خواهید بر روی آن لینک قرار دهید. برای این کار می بایست بر روی تصویر کلیک کرده و از منوی بالایی صفحه، گزینه “گذاشتن یا ویرایش پیوند” که به شکل یک سنجاق است را انتخاب کنید. سپس نواری در کنار تصویر ظاهر می شود که باید لینک مورد نظر را در آن قرار دهید.

یکی از نکاتی که در تحلیل رقبا متوجه می شویم این است که در کلمه کلیدی که می خواهید در آن رتبه بگیرید، چقدر رقابت وجود دارد و از این جنبه می توان به بک لینک های لازم برای سایت و صفحات خود پی برد. امروزه تمامی سایت ها برای لینک سازی خارجی خود از تگ نوفالو استفاده
می کنند تا امتیاز منفی سایت مقابل به سایت آن ها وارد نگردد. شما برای لینک سازی خارجی می‌توانید از بسیاری از بلاگ‌های خارجی استفاده کنید. این بلاگ‌ها هم می‌توانند فارسی و هم می‌توانند به زبان‌های دیگر باشند. در این مقاله به شما تکنیک‌هایی را می‌گوییم که با استفاده از آن‌ها، می‌توانید سایت خود را همانند بمب منفجر کنید و در سئو سروصدا راه بیندازید.

به یاد داشته باشید که اپ هایی نظیر تلگرام شبکه اجتماعی محسوب نمی شود و تنها یک پیام رسان هستند. پیام رسان ها تاثیر خاصی در سئو نداشته و تنها می توان از آن ها در جهت افزایش بازدید و محبوبیت برند استفاده کرد. پس به طور کلی باید با انکرتکست‌های مختلفی برای صفحات سایت لینک سازی انجام داد.

لینک سازی خارجی، مانند هر تاکتیک دیگر سئو، مزایا و معایب خاص خود را دارد. بسیاری از حوزه‌ها، دارای فروم‌ها و انجمن‌های آنلاینی هستند که به صورت تخصصی روی یک حوزه تمرکز می‌کنند. این کار به افزایش آگاهی از برند شما کمک می‌کند و پیشنهاد می‌کنیم تا حتما لینک وب‌سایت خود را در پروفایل خود قرار دهید تا افراد را جذب کنید. شاید برای شما سوال باشد که کرال دپس چیست؟ کرال دپس یا همان عمق خزش در یک وب سایت به حدی گفته می‌شود که موتورهای جستجو تا آن میزان به محتوای سایت شما دسترسی دارند.

لینک سازی خارجی برای سایت ما چه فایده ای دارد؟

در این سیستم لینک بیلدینگ شما از چندین سایت می توانید برای وبسایت هدف یا money site خود بک لینک بسازید و صفحات هدف خود را روی هر کلمات کلیدی مهم به رتبه های خوبی برسانید. گوگل لینک‌ها را دنبال می‌کند تا محتوای وب سایت‌ها را پیدا کند و آن‌ها را در نتایج جستجو رتبه بندی کند. اگر به یک پست یا یک صفحه زیاد لینک داده شود، این سیگنال برای گوگل فرستاده می‌شود که این مقاله مهم یا ارزشمند است.

تا اینجا با بک‌لینک و نحوه اثرگذاری آن آشنا شدید؛ حال نوبت آن است نوعی از بک‌لینک را به شما معرفی کنیم که علاوه بر افزایش اعتبار، به افزایش ورودی سایت شما هم کمک می‌کند و بسیار سریع‌تر از بک‌لینک معمولی بازدهی دارد. لینک‌پرومکس خدمت جدیدی از تریبون است که کارکردی مشابه بک‌لینک دارد؛ اما بجای اینکه داخل هدر، فوتر، سایدبار یا موقعیت‌های کم‌اهمیت باشد، در مطالب برتر رسانه قرار می‌گیرد. همچنین به دلیل وجود چنین قدرتی، روند بهبود رتبه سایت‌تان هم سریع‌تر می‌شود و زودتر به رتبه دلخواه خود خواهید رسید.

موتورهای جستجو برای کاربران خود ارزش قائل هستند و همیشه هدف آن ها نشان دادن مناسب ترین و مطابق ترین نتایج برای جستجوی کاربران است. پیوندهای خارجی که از وب سایت های دارای ارتباط موضوعی با سایت یا محتوا می آیند، می توانند به گوگل کمک کنند تا ارتباط محتوای وب سایت شما را برای یک جستجو خاص، همچنین میزان محبوبیت شما را نزد کاربران و سایر سایت ها درک کند. بعد از اینکه چند وقتی از راه اندازی سایتتان می گذرد، بستگی به شرایط مختلف و نیازهای مختلف سایت خود، نیاز به لینک سازی در فضاهای مختلف دارید.

لینک های مرتبط و با کیفیت می توانند تاثیر مثبت داشته باشند، اما لینک های نامربوط و مصنوعی می توانند به وب سایت آسیب بزنند. بهتر است با تحقیق و انتخاب دقیق، بک لینک های ارزشمند را با توجه به سفارش بک لینک موضوع سایت خود انتخاب کنید. سئو یا بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجو یک اصطلاح مهم در زمینه فعالیت هایی که همه در مورد بهبود رتبه وب سایت ها در نتایج موتورهای جستجو هستند، می باشد.

زمانی که بر روی سئو داخلی سایت خود کار میکنید، تمام سعیتان این است که سایت خود را فوق العاده کنید. لینک های داخلی باید شامل برند سایت مورد نظر باشد و این برند به صفحه اصلی سایت مورد نظر لینک شود. بنابراین درصورتی که بک‌لینکی به وب‌سایت شما به صورت استاندارد نبوده و مخرب باشد، حتما باید از بین بروند.

تکنیک های کلاه سفید در واقع روش هایی هستند که اصولی و قانونی بوده و گوگل حساسیت خاصی نسبت به آن ها ندارد. پست مهمان یک متد و روشی است که توسط بلاگ نویسان و افراد متخصص در بازاریابی اینترنتی به منظور افزایش ترافیک سایت استفاده می شود. لینک‌سازی یا گرفتن بک لینک قلب سئو خارجی Off-Site SEO محسوب می‌شود. شما باید برای داشتن یک سئو خارج از سایت قوی استراتژی بک‌لینک قوی داشته باشید و لینک‌های برگشتی قوی و باکیفیتی را برای سایت خود دریافت کنید. نوع خاصی از ساخت لینک می باشد که از فروم ها یا همان تالارهای گفتگو به عنوان پلتفرم اصلی استفاده می کند.

ساخت بک لینک وب یا ایجاد لینک در شبکه های اجتماعی کار را برای جذب راحت تر کاربران یا ارتباط مستقیم با آن ها آسان تر می کند. یکی از روش های لینک سازی، ایجاد لینک در واتساپ است که به مراتب، راحت تر از دیگر شبکه های اجتماعی می باشد. ویکی دمی در مقاله لینک سازی خارجی چیست ، تمام نکات و آموزش های مورد نیاز در رابطه با لینک سازی خارجی را بیان کرد.

لینکهای نو فالو تنها با هدف برنسازی و متعادل کردن تعداد بک لینک های DoFollow به وجود می آیند. لینک‌های Dofollow به موتورهای جستجو نشان می‌دهند که لینک به یک صفحه ایندکس شده ارجاع داده شده است و می‌تواند بر رتبه‌بندی صفحه مورد نظر تأثیر بگذارد. فروم‌های آنلاینی که مرتبط با کسب و کار شما هستند را پیدا کنید و در آن ها فعالیت کنید. این به شما کمک می کند که یک فرد متخصص شناخته شوید و باعث افزایش شهرت شما می‌گردد. در بعضی از فروم‌ها هم شما مجاز به قرار دادن لینک هستید که لینک‌ها توسط موتورهای جستجو پیمایش می‌گردد.

به لینک‌هایی که توسط شما با هدف سئوی خارجی در سایت‌های مختلف ایجاد می‌شود، لینک های غیرطبیعی گفته می‌شود. اضافه کردن یک لینک در یک دایرکتوری آنلاین، انجمن یا فروم ها، امضای پست وبلاگ، خرید لینک متنی و … از این دست لینک سازی است. برخی از تکنیک‌های ساخت لینک به‌عنوان سئو کلاه سیاه محسوب می‌شود و توسط موتورهای جستجو خنثی می‌شود و در بسیاری موارد، لینکسازی غیرطبیعی منجر به جریمه یا پنالتی گوگل می‌شود.

  • بک لینک می تواند به صورت فالو و نوفالو باشد که به هر دو صورت بسیار ارزشمند بوده و می تواند روی رتبه سایت تاثیر گذار باشد.
  • او حالا جوانی 24 ساله است که به سمت درک مفاهیم و تشخیص لینک های مصنوعی و…
  • بعضی از صاحبان با خرید بک لینک از تعدادی سایت
    قصد افزایش تعداد بازدید خود را دارند که گوگل سریعا تشخیص و سایت آن را جریمه می
    کند.
  • برای لینک سازی در انجمن ها باید دقت داشته باشید که لینک های آن انجمن بدون نیاز به وارد شدن و لاگین کردن قابل رویت باشد تا گوگل بتواند لینک ها را بررسی نماید.

داده های شخصی شما برای پشتیبانی از تجربه شما در این وب سایت، برای مدیریت دسترسی به حساب کاربری شما و برای اهداف دیگری که در سیاست حفظ حریم خصوصی ما شرح داده می شود مورد استفاده قرار می گیرد. External Links یا همان لینک خارجی به لینک هایی گفته می شود که به یک دامنه به غیر از دامنه ای که بر روی آن قرار دارید اشاره دارد. به لینک هایی که از یک سایت به وبسایت شما داده می شود بک لینک گفته می شود. حتی در موضوع لینک بیلدینگ هم این موضوع صدق می کند و شما می توانید با استفاده از خلاقیت خود روش های جدیدی را در لینک سازی خلق کنید. لینک های نوفالو، ارزش و قدرت سایت مبدا را به سایت مقصد منتقل نمی کنند و فقط به گوگل این سیگنال را ارسال می کنند که این سایت می تواند یک منبع خوبی برای موضوع صحبت شده باشد. این نکات و استراتژی ها اشتیاقمان را برای لینک سازی و رتبه گرفتن در گوگل دوچندان کرده است.

پلتفرم های شخصی لینک سازی ما و شبکه های خبری و ربات های اتوماتیک بک لینک ، سئو را با کمک هوش مصنوعی از همیشه آسان تر کرده اند . سئو داخلی با یک درک متفاوت از عملکرد موتور های جستجو بررسی میشود . برای سفارش لینک سازی خارجی و مشاوره سئو داخلی به ما در تلگرام پیام دهید یا پلن های ما را در سایت بررسی کنید . توسعه‌ی یک استراتژی لینک سازی داخلی در درازمدت امری مهم است و زمانی که سایت شما در حال رشد است، لازم است که به گوگل کمک کنید تا بتواند صفحات سایت شما را به راحتی پیدا کند. یکی از فاکتور های اساسی گوگل برای اعتبار دهی به وبسایت ها توسط الگوریتم های گوگل، توجه آن ها به سئو محلی و شناخته شدن کسب و کار در محل فعالیت خود می باشد.

لینک سازی قبل از تکمیل سئوی داخلی

لینک خارجی outbound، لینکی در وب‌سایت شما است که کاربران را به وب‌سایت دیگری هدایت می‌کند. برخلاف لینک‌های ورودی که باعث جذب ترافیک به وب‌سایت شما می‌شود، لینک‌های outbound ترافیک را از سایت شما به مقصد دیگری می‌فرستند. لینک‌های outbound اغلب برای تأمین منابع یا اطلاعات اضافی به مخاطبان شما یا استناد به منابع محتوای نوشته شده، استفاده می‌شود. این لینک‌ها می‌توانند در ایجاد اعتبار برای وب‌سایت شما و همچنین ایجاد یک تجربه کاربری مثبت با ارائه اطلاعات ارزشمند به بازدیدکنندگان شما مفید باشند. بنابراین، در انتخاب و خرید بک لینک‌ها به دقت عمل کنید و همواره روی راهکارهای قانونی و با کیفیت تمرکز کنید.

  • پس برای برندسازی حرفه ای و شانس بیشتر فروش کالا و خدماتتان بهتر است صریح باشید و هر آنچه که هستید را به کاربرانتان نمایش دهید تا هیچ جای ابهامی برای آن ها باقی نماند.
  • یکی از استراتژی های سئو one page یا off page سئو قراردادن لینک بر روی عکس می باشد.
  • یا از طریق شبکه‌های اجتماعی خودتان یا دیگران به سایت شما هدایت شود.
  • این ارجاعات می‌توانند توانایی شما در رتبه‌بندی در صفحات نتایج موتورهای جستجو را بهبود بخشند.
  • همواره توصیه می‌شود بر روی ساخت لینک‌های طبیعی و با کیفیت از طریق راهکارهای مشروع متمرکز شوید، مانند ایجاد محتوای ارزشمند که برای دیگران جذاب است و آن‌ها بطور طبیعی به آن لینک دهند.

چیزی که در ذهن شما شکل می‌گیرد این است که با احتمال بالا آن فرد هم معتبر و متخصص است و دلیل این رفتار، تخصص شخصی است که او را معرفی کرده است. تصور کن بهترین محتوا را تولید کرده ای یا بهترین نقاشی را کشیده ای اما در هیچ نمایشگاهی شرکت نکرده ای چه اتفاقی می افتد؟! پس باید برای برنده شدن در این ماراتن روی لینک سازی خارجی سرمایه گذاری کنید. همه شما تاریخ را بخوانید تمام کشور گشایی های پادشاهان توسط سربازان بوده و هست. من در این دوره پیشرفته لینک سازی به استراتژی های مهم لینک سازی خارجی می پردازم تا بتوانید تاج گذاری برای محتوایتان انجام دهید. اگر قصد یادگیری اصولی لینک سازی خارجی در سال 2023 به بعد را دارید این کارگاه برای شما مناسب است اما اگر چیز خاصی از سئو نمی دانید حتما در دوره آموزش سئو شرکت کنید.

سایت های زیادی وجود دارد که شما می توانید در آن ها لینک سایت خود را
قرار بدهید. البته اشتباه نکنید، قرار دادن لینک به معنای تبادل نیست بلکه از راه
اصولی آن باید پیش بروید مانند پست مهمان یا قرار دادن لینک در شبکه های اجتماعی. متاسفانه بعضی از کاربران این دو مفهوم را با هم به اشتباه می گیرند. اگر اعتبار و ارزش سایت شما افزایش یابد، درواقع نزد گوگل عزیزتر می‌شوید و رتبۀ سئوی سایت شما بهبود می‌یابد. درنتیجه می‌توان گفت در صفحۀ نتایج جستجوی کاربران، بیشتر از قبل نمایش داده می‌شوید. یکی دیگر از روش‌های انجام لینک سازی خارجی، گذاشتن کامنت برای سایت‌های مختلف است.

اگر شما امتیاز و سابقه خوبی در این نوع سایت‌ها داشته باشید، می‌توانید به‌راحتی از آن‌ها بک لینک بگیرید. لینک خارجی رو به هیچ عنوان توی پاراگراف‌های اول و دوم و سوم یا توی دو سوم اول صفحه قرار ندین، مگه اینکه محتوای شما کاملا مرتبط با محتوایی باشه که دارید بهش لینک میدین. ممکن است کلمه کلیدی مورد نظر شما مترادفی داشته باشد که کاربر آن را جستجو کند، ولی محتوای شما جوابگوی نیازش باشد. بنابراین سعی کنید از کلمات کلیدی مترادف و متنوعی استفاده کنید تا بهترین نتیجه را در رتبه بندی گوگل به دست بیاورید.

این به سازماندهی محتویات در سایت شما کمک می کند و به بازدیدکنندگان کمک می کند تا سریعا اطلاعات را پیدا کنند. عناصر صفحه، یک نوار منو مختصر و پیوندهای صفحه طبیعی در سراسر سایت شما پراکنده به خوانندگان و موتورهای جستجو کمک می کند محتوای شما را پیدا کند. دریافت بک لینک از وبسایت های مختلف و دامین های متعدد با کیفیت در نظر الگوریتم های گوگل ایده آل است. وبسایت های مختلف می توانند به بهبود تنوع پروفایل بک لینک شما و جلوگیری از ایجاد موارد تکراری کمک کنند.

فرض کنید سایت شما در زمینه فروش آنلاین لباس مردانه فعالیت
می کند، پس باید لینک سایت خود را در مکان هایی قرار بدهید که مطمئن باشید بیشتری
کاربران سایت آن ها آقایان می باشند. قرار دادن در سایت های فروشگاه اجناس بانوان
هیچ مزیتی جز اتلاف وقت شما را نخواهد داشت. سایت‌های ویکی وب سایت‌هایی هستند که مطالب آن توسط کاربران توسعه داده می‌شود.

برای مثال اگر شما در حوزه طراحی سایت فعالیت داشته باشید و ما از سایت seoedu به شما یک لینک با کلمه کلیدی مورد نظر شما بدهیم، شما یک عدد بک لینک از وبسایت ما دریافت کرده اید. لینک‌ها باید مربوط به مطالب موجود در وب‌سایت مقصد باشد و ارزش بیشتری را به کاربر ارائه دهند. به عنوان مثال، اگر وب‌سایت هدف در مورد پخت و پز است، لینکی از یک وبلاگ مرتبط با غذا یا وب‌سایت دستور پخت غذا بسیار باارزش‌تر از لینکی از یک وب‌سایت خبری است. بهترین پلن های لینک سازی را برای شما جمع آوری کرده ایم ، شبکه خبری و ربات های اتوماتیک به کمک هوش مصنوعی فرآیند سئو را برای شما راحت تر از همیشه کرده اند .

برای اینکه بتوانیم وب سایتمان را به صفحه اول گوگل آوریم چندین راه وجود دارد که یکی از این راه ها سئو وب سایت است. بهینه سازی سایت 200 فاکتور سئو دارد که در مقاله سئو چیست به بخشی از این 200 فاکتور اشاره کردیم. یکی از بخش های مهم سئو که برای همه آشکار است، بحث لینک سازی خارجی سایت می باشد. زمانی که شما تمام فعالیت های سئو داخلی و تکنیکال را انجام دادید، نوبت به شروع لینک سازی خارجی یا بک لینک می شود. Backlink ها با توجه به نام جذاب و قدرتی که دارند می توانند برای سایت شما بسیار خطرناک باشند.

باید سعی کنید از انکر تکست های Long Tail برای لینک سازی استفاده کنید. به عنوان مثال برای یک مقاله که در مورد فروشگاه ساز حرفه ای است می توانید انکر تکست “فروشگاه سازهای فارسی حرفه‌ای” را قرار دهید. لینک‌های طبیعی بدون هیچ‌گونه اقدام از طرف صاحب سایت تولید می شود، به طور مثال یک توریست در وبلاگ خود براساس تجربه یا علاقه به یک سایت مرکز توریستی لینک می دهد و به‌عبارتی آن را معرفی می‌کند، به اینگونه لینک‌ها، لینک طبیعی گفته می شود. وقتی از سئوی داخلی یا On-page SEO حرف می‌زنیم، منظورمان کار کردن روی همه‌ی اصول، ابزارها و تکنیک‌ها در وب‌سایت خودمان است؛ یعنی جاهایی که اختیار و کنترل کامل روی آن‌ها داریم. عدم استفاده از این پیوند ها بسیار مهم است زیرا با این کار مالک وب سایت از دریافت “رای اعتماد” با گوگل جلوگیری میکند.

دقت داشته باشید که داشتن لینک های نوفالو زیاد می تواند حتی منجر به جریمه شدن شما باشد، پس از استفاده بی شد از حد و بدون استراتژی آن حتما خودداری کنید. نظر تمامی مهمانان به سمت شما جلب خواهد شد و همه دوست دارند تا با شما ارتباطی بگیرند و از رابطه شما با این شخص مهم سر در بیاورند. این کار باید در نهایت دقت و حساسیت و البته با علم کامل به این حوزه انجام گیرد . همین روند برای شما در زمان برند سازی و جلب اعتماد مشتریان نیز رخ خواهد داد.

این مقدار به موتورهای جستجو می‌فهماند که لینک توسط کاربران ایجاد شده است. گوگل به هر حال متوجه فروم بودن صفحه می‌شود و این ارزش لینک‌های شما را کم می‌کند. در لینک سازی خارجی اصلا و ابدا نباید از یک کلمه کلیدی یا انکر تکست خاص استفاده کنید. انتخاب کلمات کلیدی، باید بر اساس استراتژی لینک سازی خارجی شما انجام شود. در External Links باید از کلمات کلیدی متنوع و هم‌خانواده استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

در فهرست عنوان و یا نشانکی که می خواهید به آن پیوند دهید انتخاب کنید. برای سریعتر انجام شدن کار، می توانید با استفاده از کلیدهای ترکیبی Ctrl+k، متن و لینک را افزوده و سپس Create را انتخاب کنید. پسورد خود را فراموش کرده اید؟ لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را وارد کنید. پیشنهاد می کنیم تمام این موارد را برای صفحات مهم سایت خود تحلیل کرده و جزئیات را در یک فایل اکسل برای تمام رقبا بنویسید.

به همین دلیل، شما می توانید با خرید سایت و یا همکاری با آن وب سایت، روزانه از آن بک لینک بگیرید. یکی از روش هایی که گوگل متوجه می شود که شما لینک سازی مصنوعی انجام داده اید، ساختن لینک در وب سایت هایی است که ارتباطی به موضوعتان ندارد. در آموزش لینک سازی خارجی باید بگوییم، هنگامی که می خواهید به صورت طبیعی لینک سازی کنید باید به این مورد توجه کامل داشته باشید تا سایتتان دچار پنالتی نشود. نوشتن پست مهمان به معنای ارائه محتوایی باکیفیت برای وب‌سایتی دیگر با هدف دریافت بک لینک به وب‌سایت خود است.

در عوض باید به سراغ استراتژی های لینک سازی جدید و پیچیده تری برویم یعنی هرچه می توانیم داستان لینک سازی را طبیعی تر جلوه دهیم برنده بازی هستیم. رپورتاژ آگهی به معنای انتشار آگهی در وب‌سایت‌های مختلف با هدف افزایش دسترسی و معرفی محصول یا خدمات شما به مخاطبان است. این روش از ابزارهای مهم بازاریابی اینترنتی است که معمولا با پرداخت هزینه انجام می‌شود. با انتشار آگهی در سایت‌های معتبر و پربازدید، افراد بیشتری با محصول یا خدمات شما آشنا می‌شوند. نمی‌توان راجع به انواع لینک داخلی صحبت کرد و به لینک‌‌های ناوبری اشاره نکرد. این لینک‌ها از آنجایی که در لیست‌ها (و تگ‌هایی مثل و ) استفاده می‌شوند، معمولا کاربر را به ساختار سایت ارجاع می‌دهند.

می‌توانید محتوایی را که تولید کرده‌اید، در بسیاری از مجله‌های اینترنتی یا رپورتاژ آگهی منتشر کنید. شاید این موضوع را برخی از شما دوستان که اطلاع چندانی از سایت ندارید ندانید که انکرتکست هایی که در لینک ها قرار داده می شوند اغلب توسط خود انسان ها نوشته می شوند که معمولا برای اینکه محتوا را درون سایت نشان دهند بسیار موثر هستند. این محتوا و متن ها می توانند به شکل عبارت های کوتاه یا آدرس صفحه سایت باشند. اما زمانی که شما الگوریتم های گوگل را بشناسید و تمامی قواعدی که گوگل به آن ها حساس بوده و با آن ها لینک های اسپم یا غیرطبیعی را شناسایی می کند را بدانید، قطعا دیگر دچار پنالتی نخواهید شد و گوگل هرگز شما را جریمه نخواهد کرد. بک لینک های نوع پروفایلی، کامنتی و فرومی و انجمنی و … کاملا واضح و مشخص هستند و دیگر نیازی نیست درمورد آن ها به شما توضیحاتی را اعلام کنیم. او حالا جوانی 24 ساله است که به سمت درک مفاهیم و تشخیص لینک های مصنوعی و…

  • تا اینجا با بک‌لینک و نحوه اثرگذاری آن آشنا شدید؛ حال نوبت آن است نوعی از بک‌لینک را به شما معرفی کنیم که علاوه بر افزایش اعتبار، به افزایش ورودی سایت شما هم کمک می‌کند و بسیار سریع‌تر از بک‌لینک معمولی بازدهی دارد.
  • شما برای لینک سازی خارجی و استفاده از بک لینک، باید از منابع مورد اعتماد و معتبر استفاده کنید.
  • خرید بک لینک می تواند راهی برای افزایش اعتبار و رتبه وبسایت در موتورهای جستجو باشد.
  • بک لینک یا لینک خارجی، لینکی است که در یک سایت دیگر قرار می گیرد و به صفحه سایت شما اشاره می کند.

هر وبسایت در شبکه PDN به منظور ارائه لینک به وبسایت‌های دیگر تنظیم شده است، گذاشتن یک مطلب یا قطعه محتوا در یکی از سایت‌های شبکه وبلاگ‌های خصوصی به منظور ارتقای وبسایت هدف با قرار دادن یک بک لینک حاصل می‌شود. هدف از انجام این کار بهبود رتبه وبسایت در موتورهای جستجو و کسب اعتبار در حوزه مربوطه با استفاده از بک لینک‌های با کیفیت و منابع مرتبط است. با شبکه خبری مصنوعی XSEO که با محتوا و تصاویر یونیک آپدیت میشود و هر سایت روی یک آی پی جداگانه قرار دارد نیاز به رپورتاژ های خبری چند میلیون تومانی نخواهد بود. در این وبلاگ به یکی از مهم‌ترین بخش‌های سئو یعنی آموزش لینک سازی پرداختیم. روش‌های مختلف لینک سازی، آموزش ساخت بک لینک رایگان، نکات کلیدی و اصول لینک سازی خارجی و موارد دیگری را به طور کامل برای شما توضیح دادیم. حتما توجه کنید که بک لینک‌های ساخت خود را به طور مرتب نظارت کنید و مطمئن شوید که تبدیل به لینک شکسته نشده‌اند و کاربران را به صفحه فرود مناسب هدایت می‌کنند.

بنابراین نباید از لینک سازی داخلی غافل شد، زیرا اگر برای گوگل مهم است، پس باید برای ما نیز مهم باشد.در واقع جدا از سئو سایت، لینک‌های داخلی کاربردهای بسیار دیگری نیز دارند. انکر تکست یا Anchor Text (متنی که به صفحه شما لینک می دهد) باید دارای معنا باشد. استفاده از کلمات کلیدی مناسب و تنوع انکر تکست به بهبود ساختار لینکسازی خارجی و سئو خارجی وبسایت شما کمک می کند. با ایجاد محتوای مفهومی و جذاب و به اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی می توانید لینک های خارجی با کیفیت را جذب کنید.

این لینک ها ممکن است لینک هایی از وب سایت شما به وب سایت دیگری برای ارائه اطلاعات اضافی به خوانندگان باشند، یا ممکن است لینک هایی از وب سایت شما به یک برنامه و اپلیکیشن مرتبط باشد. همچنین لینک های دیگر سایت ها به سایت شما نیزمی تواند جز لینک های خارجی نامیده شود، گرچه اصطلاحا “لینک های ورودی” یا ” inbound link” نام  دارد. مسیر بهینه سازی یک سایت برای موتورهای جستجو یا همان سئوی معروف، بسیار سخت و گاه گیج‌کننده است. سعی کنید مقالات مفیدی را منتشر کرده و از بقیه در ثبت نظر و لایک و شیر مقالات خود درخواست کنید.

دوره لینک سازی پیشرفته واقعا نگاه شما را به لینک سازی تغییر می دهد. یعنی چی کورکورانه؟؟؟ خب بزارید چند نکته از دوره را باهم ببینیم که در هیچ دوره ای از این نکات صحبت نمی شود. محمد نصیری(مدرس) در هر جلسه نکات و مفاهیم را به صورت کاملا عملی مطرح می کند و استراتژی های مورد نیاز هر کسب و کار با دلیل و منطق در دوره گفته شده است.

ما پیشنهاد می کنیم یک برنامه 6 ماهه برای لینک سازی خارجی طراحی کنید و سعی کنید و در این 6 ماه با توجه به ظرفیت کسب و کارتان و رقبایتان به بهترین شکل لینک سازی خارجی را انجام دهید. چیزی که در این مقاله بیش تر به آن خواهیم پرداخت در مورد روش ها و چگونگی ایجاد لینک های مختلف از سایت های دیگر به سایت شما است. همچنین توجه به اهمیت کیفیت نسبت به کمیت در هنگام لینک سازی خارجی نیز بسیار مهم است. چند لینک باکیفیت از وب‌سایت‌های معتبر از تعداد بسیار زیادی از لینک‌های بی‌کیفیت از وب‌سایت‌های اسپم باارزش‌تر هستند؛ بنابراین، مهم است که بر ایجاد روابط با وب‌سایت‌های دیگر در حوزه کاری خودتان و دریافت لینک از آن‌ها تمرکز کنید. طبق گفته‌ی گوگل، «تعداد لینک‌های داخلی که کاربر را به یک صفحه منتقل می‌کنند، در واقع یک سیگنال راجع به اهمیت نسبی آن صفحه به موتورهای جستجو می‌دهند. محتوایی که ما از طریق لینک سازی داخلی دریافت می‌کنیم برایمان بسیار مهم است».

در این مقاله ما 12 استراتژی لینک سازی خارجی را به شما معرفی خواهیم کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله آموزش سئو را به صورت رایگان مطالعه کنید. سئوی خارجی یا Off Page SEO به کلیه اقدامات و استراتژی های بهینه سازی وب سایت گفته می شود که خارج از وبسایت انجام می شود و به افزایش اعتبار، ارتباطات و لینکسازی خارجی به وب سایت کمک می کند. در واقع این مفهوم در مورد بهبود رتبه سایت در نتایج موتورهای جستجو از طریق فعالیت های خارجی می باشد. در این مقاله همراه با پویان توسعه باشید تا تمامی آن چیزی که نیاز دارید تا سئو خارجی را به خوبی درک کنید را به شما ارائه دهیم.

در بحث لینک سازی خارجی، شما به موضوع بک لینک های فالو و نوفالو برخورد خواهید کرد و قطعا به تعداد دفعات خیلی زیادی این کلمات را خواهید شنید. نوعی دیگر از بک لینک می باشد که به لینک های چندسطحی نیز معروف هستند. در این روش شما در سطح یک خود قوی ترین بک لینک های خود را قرار میدهید، برای مثال می توانید از رپورتاژها استفاده کنید، سپس برای سطح یک شروع به لینک سازی خارجی کرده و همینطور مجدد برای سطح دو خود نیز بک لینک هایی را ایجاد می کنید. در این دوره ما به طور کامل درمورد لینک های چندگرهی صحبت کرده و نحوه ی اجرای آن ها را به شما آموزش داده ایم. همواره توصیه می‌شود بر روی ساخت لینک‌های طبیعی و با کیفیت از طریق راهکارهای مشروع متمرکز شوید، مانند ایجاد محتوای ارزشمند که برای دیگران جذاب است و آن‌ها بطور طبیعی به آن لینک دهند.

وبلاگ‌ها، یکی از راه های خوب ارزان قیمت برای معرفی کسب‌و‌کار شما به مخاطبان هستند. ایجاد مقاله‌های مناسب با محتوای مفید، که علاوه بر افزایش سطح اطلاعات کاربران، آنها را با حرفه و محصولات شما نیز آشنا می‌کند. می توانید فروم های آنلاینی که مرتبط با کسب و کار شما هستند را پیدا کنید و در آن ها فعالیت کنید. و در پیام هایی که قرارداده شده است نظر بدهید البته اگر نظری دارید!!!. در بعضی از فروم ها هم شما مجاز به قرار دادن لینک هستید و می توانید سایت خود را هم معرفی کنید البته اگر سایت شما مرتبط است!!!!.

در واقع کل بحث های موجود در دنیای سئو وابسته به تست و آزمایش های مختلف می باشند، مهم این است که شما خلاق باشید و هر روز با ایده های جدیدتر وارد عمل شوید و آن را تست کنید. زمانی که شما دچار جریمه شده باشید باید در قدم اول صبر کرده و به تحلیل بپردازید و ببینید علت اینکه پنالتی یا جریمه شده اید چیست. اصولا در سایت های ایرانی علت پنالتی شدن استفاده از لینک های مضر و اسپم می باشد که ممکن است توسط رقیب شما انجام شده یا خودتان اشتباها آن ها را ساخته باشید. تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به وبین سئو می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. برای مثال، اگر در روز 252 بار بگویید چشمان من زیبا هستند یا اینکه 9 بار در روز تکرار کنید چقدر بینی من زیباست، مردم به صورت طبیعی باور خواهند کرد که چشمان شما واقعا زیبا هستند و از اهمیت زیادی برای شما برخوردار هستند. از لینک دادن یک عبارت کلیدی ثابت به آدرس های مختلف در سایتتان خودداری کنید.

برای حل این مشکل می‌توانید کلمه‌ی کلیدی مورد نظرتان را در تگ مخصوص تصویر که به صورت یک انکر تکست نمایش داده می‌شود استفاده کنید. زمانی که از لینک‌های زمینه‌ای استفاده می‌کنید تا مقالات خود را به یکدیگر لینک کنید، اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی مورد نظر خود را در انکرها استفاده کنید. هدف از یک لینک این است که روی آن کلیک شود، پس کاربر خود را به سمت کلیک کردن روی لینکتان متقاعد کنید. 1- لینک‌های داخلی به گوگل کمک می‌کنند تا محتوای جدید سایت شما را پیدا کند. اگر کسب و کاری دارید که به طور محلی و در منطقه ای خاص فعالیت دارد، و محل کاربران میتواند برای شما مهم باشد، باید به  سئو محلی سایت خود نیز توجه کنید.

برای پیدا کردن و رفع لینک های خراب، از ابزارهایی نظیر Broken Link Checker استفاده کنید. این یک ابزار رایگان است که به سادگی سایت شما را اسکن میکند تا لینک های شکسته را پیدا کند. اگر می‌خواهید اصول برندینگ را از زبان دیوید آکر بشنوید، این مقاله برای شماست. هر کاری در ابتدا می‌تونه سخت باشه اما دانش و تجربه به آدم کمک می‌کنن که دیگه‌ کارها سخت و پیچیده نباشن. برای ارتباط با کارشناسان ویکی دمی میتوانید از راه های ارتباطی زیر استفاده نمایید.

لینک سازی خارجی نقش بسیار پررنگی در افزایش اعتبار سایت و رسیدن به نتایج اولیه در صفحات گوگل دارد. در واقع ربات ها یا الگوریتم های گوگل، لینک خارجی را یک دیدگاه مثبت از سوی کاربران یا شخص ثالث قلمداد می کنند. به بیانی دیگر موتورهای گوگل عملکرد یک سایت را بر اساس نظرات و رفتار کاربران ارزیابی می کنند. بنابراین باید از استراتژی مناسبی برای این نوع لینک سازی استفاده کرد. رپورتاژ آگهی یکی دیگر از روش هایی بسیار خوب است که شما می توانید از آن برای لینک سازی خارجی استفاده کنید.

برای سفارش لینک سازی خارجی حرفه ای از نوع پروفایل با ما در تماس باشید. اما یکی از فاکتور های تاثیر گذار در سئو سایت، لینک سازی داخلی و خارجی است. برای ساختن لینک های خارجی، دو روش وجود دارد، روش مستقیم و روش غیر مستقیم.

این لینک های خارجی یا بک لینک ها از نظر حجم، کیفیت و ارتباط با توجه به اینکه چگونه از رتبه بندی صفحه شما پشتیبانی می کنند، اندازه گیری می شوند. همچنین یک لینک خروجی هم، یک پیوند خارجی می باشد زیرا از دامنه شما در خارج به دامنه دیگری اشاره می کند. بخشی از آموزش تکنیک سئو خارجی مربوط به معرفی معتبرترین روش ها برای ساخت یا خریداری بهترین بک لینک ها می باشد.

پس باید تمامی قواعد و قوانین لینک بیلدینگ را بدانید تا بتوانید بهترین استفاده را از آن ببرید. بنابراین سوالی که پیش می‌آید این است که از چه راهکاری می‌توان استفاده کرد که هم ریسک کمتری داشته باشد و هم مخاطب بیشتری را به همراه خود وارد سایت کند؟ در ادامه به شما خواهیم گفت که از چه روش جایگزینی می‌توانید استفاده کنید. یکی از بهترین راهکارهایی که به شما در دریافت لینک‌های خارجی مفید کمک می‌کند، تولید محتوای باکیفیت و جذاب است. اگر محتوای شما اطلاعات خوبی را در اختیار کاربران قرار دهد، بقیه وب‌سایت‌ها به آن علاقه‌مند خواهند شد و بدون اینکه از آن‌ها بخواهید، به آن لینک خواهند.

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما