تعمیر دیزل ژنراتور

روش اتوماتیک به وسیله ماژول سنکرون‌کننده اتوماتیک و روش دستی توسط اپراتور انجام می‌شود. پلنت نیروگاه که کنترل همه ژنراتورها را بر عهده دارد، توان مورد نیاز مصرف‌کننده را در هر زمان رصد می‌کند.

دیزل ژنراتور

رعایت کردن این موارد باعث می شود در هنگام سوخت گیری از به وجود آمدن آتش سوزی ممانعت به عمل بیاید. اولین نکته ای که باید آن را مد نظر داشته باشید، توجه به نوع نیاز تان است. باید از خود بپرسید برای چه کاری نیاز به دیزل ژنراتور ها دارید؟ با دریافت پاسخ این سوال از جانب خودتان، می توانید کمی راحت تر از قبل اندازه‌مناسب دیزل ژنراتور تان را بیابید. توجه داشته باشید که برای صرفه جویی در هزینه های خود و تامین برق برای مصارف خانگی و نیمه صنعتی و کارگاهی می توانید از دستگاه‌های کوچک‌تری به نام موتور برق نیز استفاده کنید.

ژنراتورهای مدرن با قرار دادن چندین آهنربای بزرگ و قوی در یک خوشه در اطراف محور چرخشی مرکزی کار می‌کنند. مولدهای میدان مغناطیسی ممکن است آهنربا یا الکترومغناطیس دائمی باشند، اما باید یک میدان مغناطیسی تولید کنند که چرخش موتور باعث آن می‌شود.

رتبه‌بندی ژنراتور طبق این استاندارد، در چهار تعریف زیر معرفی می‌شود. در این مرحله، پیستون دوباره به سمت بالا حرکت می‌کند و اجازه می‌دهد شیرهای تخلیه باز شده و شیر سوخت بسته شوند.

ژنراتور باید توان مورد نیاز پیش بینی شده معتبر را بدون آسیب فراهم کند این امر با دادن یک یا چند رتبه به ژنراتور بدست می‌آید. این مولدها می توانند برای فراهم کردن توان پیوسته برای یک بار ثابت تا رتبه کامل خروجی برای زمان های نامحدود مورد استفاده قرار گیرند. در مولدهای دائم قابلیت جانشین شدن اضافه بار برای این رتبه وجود ندارد. مولدهای دائم قابل استفاده در نیروگاه ها و یا شرایطی که به برق سراسری نیاز است هستند.

گاهی اوقات از هیدروژن به عنوان خنک کننده سیم‌پیچ‌های استاتور برای سایزهای بزرگتر استفاده می‌شود. اما در حالت کلی میزان مصرف، معمولا بستگی به پارامترهایی همانند اندازه دیزل ژنراتور و میزان بار آن دارد و بر این اساس تقریبی از مصرف را می‌توان بدست آورد. برد کنترل دیزل ژنراتور جهت کنترل، حفاظت و مانیتورینگ موتور دیزل و ژنراتور طراحی و ساخته شده است و با توجه به ظرفیت توانی و حساسیت کاربری آنها در مدلهای مختلف و امکانات متنوع عرضه شده اند.

در بعضی از مکان ها مانند بانک‌ها، فرودگاه ها، مراکز درمانی، ساختمان های تجاری و… که وجود جریان برق دائم مهم است و قطع آن موجب بروز خسارت می شود. برای تامین برق اضطراری این مراکز و سازمان‌ها می‌توان از دیزل‌ ژنراتور استفاده کرد. ما در اینجا تمامی مدل‌های دیزل ژنراتور قابل اجاره را برای شما لیست کرده ایم. شما عزیزان به راحتی می‌توانید با توجه به نیاز خودتان برای پروژه ها کارخانجات صنایع تولیدی طرح‌های عمرانی و ساختمانی بیمارستان ها استخراج بیت کوین و ماینر و… از این لیست نسبت به اجاره و تامین برق از دیزل پارسیا اقدام فرمائید.

این اشتباه خریداران بارها منجر به خسارت‌هایی به محصول و همچنین دستگاه‌های متصل به آن شده است. از این رو می‌بایست میزان بار در مواقع قطع جریان برق را مد نظر گرفت و متناسب با آن محصول مورد نیاز را انتخاب نمود. از این رو شما می‌بایست برای انتخاب دقیق یک دیزل ژنراتور موارد کلیدی را در ذهن بسپارید.

در تولید انرژی الکتریکی، مولد به ماشینی گفته می‌شود که از طریق القای الکترومغناطیسی انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کند. تبدیل بالعکس انرژی الکتریکی به انرژی مکانیکی به وسیله موتور الکتریکی صورت می‌گیرد.

به طور معمول یک دینام AC بخشی از مجموعه دیزل ژنراتور محسوب می شود.

همچنین پنجره ها یا کانال های ورودی هوای تازه و تخلیه هوای گرم را بازرسی کنید تا مطمئن شوید بسته یا مسدود نشده اند. صرفاً بررسی ولتاژ خروجی باتری ها در توانایی آن ها جهت ارائه توان راه اندازی کافی نیست. با افزایش سن باتری ها، مقاومت داخلی آن ها در برابر جریان، بالا می رود و تنها اندازه گیری دقیق ولتاژ ترمینال باید تحت بار انجام شود.

این محصولات جدید نسبت به نمونه های قبلی خود یا حتی در مقایسه با ژنراتورهای بنزینی، صدای کمتری در حین کار تولید می کنند. دلیل اصلی این آلودگی صوتی کم، راندمان بالایی است که در دیزل ژنراتور مشاهده می شود. همین راندمان کاری بالا باعث می شود تا دستگاه نیاز به قدرت و انرژی کمتری برای کار داشته باشد.

به این ترتیب سازنده مقدار نامی قدرت یک ژنراتور را مشخص می‌کند که در آن توان حداکثر درجه حرارت قسمت‌های مختلف دستگاه از حد مجاز ایمن آن‌ها عبور نمی‌کند. دسترسی راحت در مواقع ضروری بسیار مهم است ، اما به دلیل وقوع حوادث متعددی که ژنراتورها می توانند ایجاد کنند ممکن است موجب بروز مشکلات زیادی بشوند . دیزل ژنراتور ها دود سمی تولید می کنند و می توانند به راحتی موجب آتش سوزی بشوند به همین منظور مطمئن شوید که محفظه ها را از محل کار، محل کمپینگ یا ساختمان خود دور نگه دارید. همچنین، مطمئن شوید که به اندازه کافی دور از هر گونه موانع احتمالی است که بتوانید در را براحتی باز کنید.

گاز های خروجی اگزوز موجب کشش و تخلیه گرد و خاک داخل گردگیر می شوند و حالت خود تمیز کنی را به وجود می آورد. با مکش موتور، هوا از لوله مرکزی وارد انتهای فیلتر شده و به کاسه روغن برخورد می کند.

تقریبا هر دیزل ژنراتور دو برابر یک موتور دیزل دارای قطعات و پیچیدگی است. شرکت هژیر صنعت بصورت مستمر در تلاش است تا جدیدترین محصولات را در زمینه تولید برق اضطراری و با تکنولوژی روز در اختیار مشتریان محترم قرار دهد. شرکت هژیر صنعت یکی از قدیمیترین شرکت های تولید کننده یو پی اس در ایران می باشد.

از آنجایی که ذرات و مولکول‌های آب درشت‌تر و سنگین‌تر از مولکول‌های سوخت هستند، لذا هنگام ورود به فیلتر از منافذ ریز آن عبور نکرده و وارد قسمت پایین فیلتر می‌شوند.

لطفا برای یک خانه حیاط دار ویلایی که طرفینش آپارتمان شدن موتور گازوییلی قابل استفاده است؟ برای موارد قطع برق می خواستم استفاده کنم. در موتور های کشاورزی، صنعتی و راهسازی که در شرایط گرد و غبار و نامناسبی کار می کنند تصفیه هوای ورودی به موتور اهمیت بیشتری پیدا می کند و با ورود کمترین مقدار آلودگی به داخل سیلندر ها به مرور سبب آسیب جدی به آنها خواهد شد.

خرید موتور دیزلی جهت تامین جریان الکتریکی است ، که در هنگام قطع برق و جلوگیری از انقطاع از فعالیت های روزانه و یا اخلال در فعالیت های کسب و کار مورد استفاده قرار می گیرد که انواع مختلفی دارد.

زمانی که یک ژنراتور جایگزین راه می‌افتد، ممکن است با شرایطی به‌خصوص عمل کند مانند ۱۰٪ بار اضافه که در طی زمان فعالیت می‌تواند منظور شود.

چون در خیلی از موارد تمامی دستگاههای موجود راه با دیزل ژنراتور راه اندازی نمی کنند. مگر آنکه در آن نقطه کلا برق وجود نداشته باشد مثل معادن سنگ و پاسگاه های مرزی و غیره. در مرحله بعد میزان برق مصرفی آنها را با هم جمع میکنیم توجه داشته باشید که هنگامی که موارد را با هم جمع میکنیم همه با یک واحد باشند. افزایش بار باعث افزایش تلفات در ژنراتور می‌شود که منجر به افزایش دمای دستگاه می‌شود.

این نیرو به عنوان انرژی مکانیکی شناخته شده و آلترناتور را می‌چرخاند. احتراق، فرایند آتش گرفتن سوخت در هوای بسیار متراکم است و دمای آن به ۷۵۰ درجه سانتی‌گراد می‌رسد. فعالیت این برند در کشور آمریکا صورت می پذیرد که به عنوان یکی از تخصصی ترین تولید کنندگان ژنراتورهای صنعتی محسوب می شود. قدرت خارق العاده دیزل ژنراتورهای کامینز زبان زد مشتریان است و افرادی که از محصولات این شرکت استفاده می کنند و رضایت کامل را از  کارکرد مطمئن دستگاه دارند.

در این روتین لازم است به طور مرتب به بررسی شرایط و وضعیت سیستم خنک کننده دستگاه بپردازید.

هنگام خرید دیزل ژنراتور چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

در حالی که دیزل ژنراتور صنعتی با توان ۵۰ کیلووات الی ۳ مگاوات بصورت ثابت یا موبایل (نصب شده بر روی شاسی چرخ دار) عرضه می‌شود. از این رو، ژنراتورهای گازوئیلی صنعتی اکثرا در مراکز بیمارستانی، ساختمان سازی و راه‌سازی، کشاورزی، مراکز فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین در استخراج معادن استفاده می‌شود. کنترل پنل دیزل ژنراتور از ابزارهای متعددی برای کنترل و نظارت اجزای مختلف ژنراتور گازوئیلی استفاده نموده است از این ابزار برای سنجش میزان فشار روغن موتور ژنراتور و درجه حرارت مایع سرد کننده نیز استفاده می‌شود.

ادامه مطلب نوعی نیروگاه در مقیاس کوچک بوده است بنابراین مصرف مطلق سوخت به توان متصل به مجموعه ژنراتور بستگی دارد. مشابه دیزل ژنراتور با توانی بین 50 تا 100 درصد (مصرف نسبی) سوخت کمی در هر کیلووات و ساعت مصرف می‌کند. در مورد مصرف بدون بار، زمانی که ژنراتور روشن است، مصرفی با توجه به اندازه آن دارد، اما با وصل شدن بار، این مقدار تغییر می‌کند. سپس مصرف نسبی مشابهی در هر کیلووات و ساعت خواهد داشت و با افزایش اندازه آن، کارایی را بهبود می بخشد.

مثلاً لزومی ندارد یک مولد دائم دارای تابلوی کنترل اتوماتیک ژنراتور در زمان قطع برق شهر باشد. به هر حال، معمولاً یک فرض معمول این است که اگر یک ژنراتور در حالت اضطراری ۱۰۰۰ کیلووات باشد، در حالت پایه و دائم به ۸۵۰ و ۸۰۰ کیلووات اکتفا شود. کاربردهای نوعی- این ژنراتور بار یکسان پیوسته را راه‌اندازی می‌کند یا به موازات توان مصرفی پیوسته و اصلی برای ماکزیمم سطح مجاز ۸۷۶۰ ساعت در سال واقع می‌شوند. همچنین ممکن است برای برش پیک / پشتیبانی شبکه حتی از طریق اعمال برای ۲۰۰ ساعت در سال اتفاق بیفتد.

برای اینکه بتوانید از قطعات ژنراتور دیزلی به مدت طولانی استفاده کنید، باید اموراتی جهت افزایش عمر آن‌ها انجام دهید. استفاده از سیستم روان کاری، عملکرد قطعات را بهبود می‌بخشد و طول عمر بالایی را به آن‌ها می‌دهد. دیزل ژنراتور و ups به عنوان دو محصول مهم در تأمین برق اضطراری مورد استفاده قرار می‌گیرند اما تفاوت‌های عملکردی و ساختاری بسیار بالایی دارند.

۲- در زمان کار به علت فشار هوا به محفظه ی اولیه از قدرت موثر کاسته می شود

استاتور اصلی معمولاً دارای کابل هایی است که آن را به پایانه های ژنراتور متصل می کند. یک سیستم تحریک اساسی در یک آلترناتور خود برانگیخته از، AVR، استاتور تحریک کننده، روتور تحریک کننده و روتور اصلی تشکیل شده است.

در پاسخ باید بگوییم که ژنراتور مناسب باید از مناسب ترین قیمت، پایین ترین هزینه نگهداری و بیشترین عمر مفید برخوردار باشد. به این طریق هنگام قطعی برق مشکلاتی از قبیل از کار افتادن آسانسورها ، از کار افتادن سیستم گرمایش و سرمایش ، از کار افتادن درب های اتوماتیک ،از کار افتادن سیستم اتش نشانی و … ایجاد نخواهد شد.

تعداد گسترده ای از سیستم های  ثابت ، انعطاف پذیر ، اندازه گیری و ویژگی‌های حفاظتی و همچنین گزینه‌های ارتباطی در این کنترلر اضافه‌شده‌است. با استفاده از نرم افزار DSE PC Configuration Suite  برای تغییر توابع عملیاتی ، تایمرها و آلارم‌ها آسان‌است‌، و تمام درگاه‌های ارتباطی قادرند به طور همزمان مورد استفاده‌قرارگیرند. به هنگام خرید دیزل ژنراتور باید به نوع کاربری و ساعت کارکرد این دستگاه توجه کنید.

تکنولوژی ساخت و طراحی موتور دیزل باز هم پیشرفت نمود و کشتی های بزرگتری به این نوع موتور مجهز شدند.

دیزل ژنراتورها به عنوان یکی از مهمترین تجهیزات برقی در صنعت هستند. این دستگاه‌ها برای استفاده در محیط‌هایی که نیاز به برق پایدار دارند، بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند. دیزل ژنراتور به عنوان یکی از بهترین و موثرترین راه‌حل‌های تأمین برق موقت و یا پایدار در نظر گرفته می‌شود.

قابلیت افزونگی به این معنی است که در صورت عدم‌نیاز به یک یا چند ژنراتور می‌توان آن‌ها را خاموش کرد و تأمین برق با ژنراتورهای روشن ادامه می‌یابد. دیزل ژنراتور تجهیز پرکاربردی است که علاوه‌بر صنعت در تأمین انرژی برای زیرساخت‌های شهری و پروژه‌های عمرانی، استفاده می شود. تأمین پیوسته برق در جاهایی مانند بیمارستان‌ها، مراکز خرید، مجتمع‌های اداری یا محیط‌های صنعتی اهمیت بالایی دارد.

عملیات استخراج از معادن زیرزمینی در تجهیزات دیزل خلاصه می‌شود؛ از جمله تجهیزات استخراج مواد و کامیون بار است. بزرگترین لاستیک برای کامیون عظیم با موتور دیزل بیش از ۲،۵۰۰ اسب بخار قادر به هولنج بیش از ۳۰۰ تن در هر بار است. AVR ولتاژ تولید شده توسط استاتور ژنراتور را به عنوان نمونه دریافت می‌کند و آنرا با مقدار تنظیم شده مقایسه کرده و بر اساس آن میزان تزریق جریان DC به سیم‌پیچ میدان بر روی روتور را تعیین می‌نماید(شکل). یکی از منابعی که این نتیجه را برای ما روشن کرده، میزان ترند بودن اسم برند ها در جست و جوهای اینترنتی است.

ظرفیت و توان ژنراتور را می توانید در هنگام خرید از فروشندگان کالا درخواست کنید. معمولا دیزل های ژنراتور خانگی در توان های 5 الی 30 کیلووات تولید می شوند که برای مصارف شخصی مناسب هستند. در صورتی که دیزل های ژنراتور صنعتی که می بایست در مکان هایی با وسعت بالا عملیات تولید برق را انجام دهند، در توان های بیش از 30 کیلووات تولید می شوند.

این موتور های دیزل عظیم با خروجی قدرت کیلووات، به نوبه خود در حدود 60 تا 100 دور در دقیقه و 15 متر ارتفاع دارند.

لوله اگزوز بایستی به صورتی در دستگاه قرار بگیرد که طول زیادی نداشته باشد و برگشت فشار در سیستم را  به حداقل برساند. در صورتی که  اگزوز به صورت نامتعادل نصب گردد می ‌تواند باعث به وجود آمدن مشکلات متعدد از قبیل بالا رفتن دمای دستگاه شود. معمولا در کارخانجات و مراکز بزرگ صنعتی و تجاری برای تهیه ژنراتور برق تنها توان مورد نیاز خود برای روشن ماندن دستگاه هایی که نباید خاموش شوند یا خاموش شدن آن ها ضرر خواهد داشت را محاسبه می کنند و به آن اکتفا می کنند . در این صنعت ژنراتورها، نقش کلیدی دارند و به عنوان منبع برق به طور مستمر و مداوم استفاده می شوند.

دیزل ژنراتور به دلیل اهمیت و جایگاه ویژه ای که در زندگی روزمره ما دارد، به یکی از پرفروش ترین های بازار تبدیل شده است. مجموعه ها و شرکت های تولیدی مختلفی هستند که در زمینه طراحی و تولید دیزل ژنراتور فعالیت می کنند که البته سطح کیفی محصولات در هر یک از آن ها متفاوت است. شما در هنگام خرید با انواع برند دیزل ژنراتور مواجه خواهید شد که هر کدام قابلیت های خاصی داشته و به شکلی متفاوت طراحی شده اند. نکته مهمی که در خصوص خرید دیزل ژنراتور بایستی به آن دقت داشته باشید، اعتبار برند تولید کننده است.

مخزن سوخت معمولا دارای ظرفیت کافی برای روشن نگه داشتن این محصول به مدت میانگین 6 تا 8 است. بهترین راه حل استفاده از لود بانک است تا حداقل یک بار در سال دستگاه با توان ۱۰۰٪به مدت ۱ ساعت استفاده سود تا رسوبات ناشی از احتراق ناقص سوخته و از موتور خارج شوند. (معادل با توان اولیه و مطابق با ISO۸۵۲۸و توان اضافی مطابق با ISO3046 AS2789, DIN6271, and BS5514) این رتبه برای تمامی مدل‌های ژنراتور قابل استفاده نیست. بار می‌تواند بین ژنراتورهای در حال فعالیت موازی از طریق تقسیم بار سهیم شود.

دیزل ژنراتور

این موتور دیزل ژنراتور ۳۰ کیلوواتی معمولاً با توان ۲۵ کیلووات و سرعت ۱۸۰۰ دور بر دقیقه به مدت زمان طولانی کار خواهد کرد. موتورهای دیزل ژنراتور، معمولاً در هر زمانی منبع تغذیه‌ای بدون قطعی تامین می‌کنند؛ به خصوص در موارد اضطرار مانند قطعی برق ناگهانی.

با افزایش سن دستگاه، معمولا کارایی باتری نیز افت می کند و این کاملا طبیعی است. به طور میانگین باتری دیزل ژنراتور می تواند حدودا تا 4 سال دوام و ماندگاری داشته باشد. البته برای برخی از دستگاه ها این میزان می تواند بیشتر یا کمتر شود.

در این دستگاه، سوخت دیزل در موتور دیزل سوخته شده و با تولید حرارت، انرژی موتور را تأمین می‌کند و ژنراتور برق تولید می‌کند. در این دستگاه، موتور دیزل با استفاده از سوخت گازوئیل، انرژی مورد نیاز برای تولید برق را تأمین می‌کند. این دستگاه‌ها در اندازه‌ها و ظرفیت‌های مختلفی تولید می‌شوند و می‌توانند به عنوان منبع اصلی برق یا به عنوان پشتیبان در مواقع اضطراری استفاده شوند.

  • ما در این مطلب به ۲ نکته اساسی در انتخاب موتور دیزلی اشاره می‌نماییم.
  • این به طور کلی شک و تردیدهای زیادی را برای کاربران ایجاد می‌کند، اما مشکلی نخواهد بود.
  • نخستین جشنواره فن بازار و بیست و سومین نمایشگاه صنعت برق با حضور وزیر نیروی ایران و وزرای انرژی کشورهای پاکستان و افغانستان فعالیت خود را آغاز کرد.

آن‌ها منابع سوخت فسیلی را به کار می‌برند، اما میزان آلودگی هوا و انتشار گازهای گلخانه‌ای به طور قابل توجهی کاهش می‌یابد.

در برخی از کشور ها که نرخ مالیات بر سوخت دیزل نسبت به بنزین ارزان تر است، وسایل نقلیه دیزلی بسیار محبوب تر هستند. از این رو، نصب یک سیستم اگزوز کافی برای گاز های خروجی از اگزوز ضروری است.

کاربرد اصلی دیزل ژنراتور وقتی می باشد که دسترسی به برق شهری امکان پذیر نیست و گاهی هم برای کاهش هزینه های مصرف انرژی بکار می رود. احتراق داخلی چیست؟ این احتمال وجود دارد که یک موتور احتراق داخلی به موتور نیرو دهد. یک موتور احتراق داخلی از طریق خود منبع سوخت خود را به حرکت مکانیکی تبدیل می کند. قطعات متحرک داخلی همانطور که هوای بیرون با این قسمتهای متحرک با سوخت داخل موتور مخلوط می شود.

سایر بخش‌های سیستم سوخت شامل لوله‌کشی برای رساندن سوخت به موتور، پمپ بنزین مشابه آنچه در بیشتر خودروها وجود دارد، فیلتر سوخت و لوله یا سوپاپ تهویه مخزن سوخت است که از فشار بیش از حد یا خلاء داخل آن جلوگیری می‌کند. واضح ترین قسمت مخزنی است که سوخت کافی برای حداقل 6-8 ساعت کارکرد را در خود نگه می دارد.

بنابراین، در انتخاب دیزل ژنراتور باید نیازها و شرایط خاص خود را مورد بررسی قرار داد.

درواقع مولدهای تولید برقی که با سوخت فسیلی کار می کنند را ژنراتور برق گویند. دیزل ژنراتور های برق دارای چند بخش هستند که در ادامه به آن ها می پردازیم. از طرف دیگر، کوپله کردن سفارشی، امکان افزودن تجهیزات جداگانه به ژنراتور با هدف تامین نیاز شما و یا بی صدا کردن آن توسط پوشش عایق صوتی را نیز فراهم خواهد کرد.

سلام جناب عیوضی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

این سیکل به صورت پیوسته انجام می‌­گیرد و درنتیجه آن دمای موتور در حد مطلوب قرار می­‌گیرد. حتما نام دیزل ژنراتور را شنیده‌اید و ممکن است برای استفاده در منازل شخصی، صنایع مختلف، سازمان‌ها و موارد دیگر، به دنبال خرید یک دیزل ژنراتور باشید. نکاتی که در این مقاله گفته شد می‌تواند به شما در خرید بهترین برندهای دیزل ژنراتور کمک کند.

این برقراری جریان الکتریکی لامپ هشدار گرفتگی فیلتر را در پشت داشبورد راننده روشن می‌سازد که در این هنگام باید نسبت به تعویض فیلترها اقدام کرد.

اگر چنین محیطی در دور و اطراف محل وجود ندارد، از یک علف‌کش بی‌خطر برای محیط زیست استفاده کنید تا منطقه‌ نصب را برای دیزل ژنراتور بادووین آماده کنید . باید احتیاط کنید و دیزل ژنراتور بادوین خود را در زیر عرشه، داخل گاراژ یا هر فضای محدود دیگری که ممکن است بخارات سمی جمع شود، قرار ندهید. موتورهای بادوین برای استفاده در شرایط سخت آب و هوایی ( سرما ، گرما ، ارتفاع ) مناسب می باشند و زمان تعمیر اساسی ساعات در موتورهای بزرگ به طرز چشمگیری نسبت به رقبا متمایز می باشد.

موتورهای دیزلی می توانند مدت زمان بیشتری به کار ادامه دهند و به علت استفاده از گازوئیل از طول عمر بالاتری برخوردارند. عدم استفاده از سیم کشی برق در موتورهای دیزلی باعث می شود تعمیر و رسیدگی به آن ها با صرف مبالغ کم تری انجام گردد. کشور ما در زمینه تولید دستگاه دیزل ژنراتور گام های بلندی را برداشته و شرکت ‌های مختلفی اقدام به تولید این دستگاه در داخل کشور نموده اند. از جمله مطرح ترین سازندگان دیزل ژنراتور در ایران می توان به شرکت بادوین، موتورسازان و بنز ایدم تبریز اشاره نمود.

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما