kwnabanner

جزئیات شکایت عجیب از روز استقلال

بیست و سومین دوره لیگ برتر فوتبال در حالی ادامه دارد که تیم های رقابت کننده برای قهرمانی به دلیل رعایت نکردن حداکثر قرارداد از یکدیگر شاکی هستند.

تیم های سپاهان اصفهان و پرسپولیس در ابتدای فصل جاری لیگ برتر به دلیل رعایت نکردن سقف بودجه به ترتیب از چهار امتیاز و یک امتیاز محروم شدند. همچنین تیم های سپاهان به دلیل کسب چنین پولی 40 میلیارد تومان و پرسپولیس 10 میلیارد تومان جریمه شدند.

پرسپولیس حالا با جدیت درخواست خود را برای جریمه نقدی استقلال به کمیته انضباطی ارائه کرده است. این باشگاه به مواردی همچون پرداخت پاداش پیروزی آبی ها در هفته هفتم، کاهش ناگهانی مبلغ قرارداد کادر فنی و بازیکنان این تیم که نامشخص است و همچنین عدم رعایت آن اشاره کرد. مفاد بودجه قرارداد با توجه به مستندات منتشر شده از سوی باشگاه استقلال به عنوان مستندات تجدیدنظرخواهی آن می باشد.

باشگاه «پرسپولیس» جزئیات پرداخت پاداش به حساب تک تک اعضای تیم «استگل» را به کمیته انضباطی ارائه می کند. همچنین مسئولان این تیم مکاتبات رسمی باشگاه استقلال مبنی بر صرف هزینه 323 میلیارد تومانی بدون احتساب قرارداد «گوستاوو بلانکو» را اعلام خواهند کرد. این در حالی است که طبق آیین نامه سازمان لیگ موظف به پرداخت کل مبلغ 310 میلیارد تومان بودند.

به هر حال پرسپولیسی ها از استقلال شکایت کرده اند اما اینکه آیا این شکایت منجر به کسر امتیاز می شود یا اینکه آبی ها مدارک لازم را در خصوص پرداخت های خارج از قرارداد به کمیته انضباطی ارائه خواهند کرد، بعد از بررسی مشخص خواهد شد. ارگان های مربوطه

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما