برتری انگلیس برای پیروزی در بازی بزرگ / شانس ایتالیا در خطر است


آفتاب نیوز :

امشب 7 دیدار در مرحله مقدماتی جام ملت های 2024 برگزار شد.

در مهمترین دیدار امشب انگلیس و ایتالیا از گروه C به مصاف هم رفتند. در این دیدار انگلیس موفق شد با نتیجه 3 بر 1 ایتالیا را شکست دهد و به مرحله نهایی یورو راه یابد.در این دیدار جیانلوکا اسکاماکا در دقیقه 15 ایتالیا را پیش انداخت اما در ادامه انگلیس با نتیجه یک گل به ثمر رسید. 3-1. هری کین در دقیقه 32 از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد و در دقیقه 77 مارکوس رشفورد در دقیقه 57 دروازه لازوردی را باز کرد و با یک بازگشت به این بازی بزرگ پیروز شد.

در دیگر بازی این گروه، اوکراین با نتیجه 3 بر یک مالت را شکست داد و اخطار ایتالیا را ارسال کرد.

بر اساس نتایج امروز گروه C، انگلیس با این پیروزی 16 امتیازی شد و همچنان صدرنشین گروه C شد و به مرحله نهایی یورو 2024 که تابستان آینده به میزبانی آلمان برگزار می شود، راه یافت. اوکراین با 13 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت. ایتالیا نیز با 10 امتیاز در رده سوم گروه قرار گرفت و برای صعود با اوکراین رقابت تنگاتنگی دارد.

مالت و مقدونیه به ترتیب با 7 و 0 امتیاز در رده های چهارم و پنجم قرار دارند.

در دیدارهای گروه G مجارستان با لیتوانی 2 بر 2 مساوی کرد و صربستان 3 بر 1 مونته نگرو را شکست داد. در این گروه مجارستان با 14 امتیاز از 6 بازی در رده اول، صربستان با 13 امتیاز از 7 بازی در رده دوم و مونته نگرو با 8 امتیاز از 6 بازی در رده سوم قرار دارند. لیتوانی با 6 امتیاز از 7 بازی در رده چهارم و بلغارستان با 2 امتیاز از 6 بازی در رده چهارم قرار دارند.

در این گروه مجارستان و صربستان شانس اول صعود را دارند.

در گروه “H” دانمارک با نتیجه 2 بر 1 سن مارینو، اسلوونی با نتیجه یک بر صفر ایرلند شمالی و قزاقستان با نتیجه 2 بر 1 فنلاند را شکست دادند.

اسلوونی و دانمارک با 19 امتیاز در رده های اول و دوم این گروه دانمارکی قرار دارند. قزاقستان یا 15 امتیاز، فنلاند با 12 امتیاز، ایرلند شمالی با 6 امتیاز و سن مارینو با صفر در رده های سوم تا ششم قرار دارند.

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما