kwnabanner

این کلید استقلال دست نیافتنی روز جدید است

این تیم پیش از دیدارهای هشتم و هفتم لیگ برتر در بیست و سومین دوره لیگ برتر، 5 برد، یک باخت و 15 امتیاز کسب کرده است که بهترین رکورد ابتدای فصل است.

جواد نکونام حالا با برتری 10 نفره مقابل آلومینیوم اراک در ورزشگاه اوزدی، تیمش را با 18 امتیاز می بیند تا رکورد امتیازات خود را نسبت به بازی قبل و شرایط هفته های گذشته بهبود بخشد.

اما حالا این تیم در آستانه دیدار با شمس آذری قزوین در هفته نهم لیگ برتر می تواند این رکورد را دست نیافتنی کند.

پیروزی احتمالی در بازی پنجشنبه 20 آبان ماه در شهر قزوین و 21 امتیاز استقلال، رکورد جواد نکونام را بیش از پیش بهبود می بخشد تا شرایط سختی را برای سرمربی آینده این تیم رقم بزند. نتایجی که تکرار آنها بسیار دشوار به نظر می رسد.

باید توجه داشت؛ «استقلال» در لیگ های پنجم، هشتم، دوازدهم و بیست و یکم موفق شد قهرمان لیگ شود، اما هرگز شروعی که نکونام در این فصل داشت را نداشت. آبی ها از 7 بازی اول خود در لیگ پنجم 13 امتیاز کسب کرده اند. که در همان دوره هشتمین لیگ و دهمین امتیاز در همان دوره بود. استقلال در لیگ های 12 و 22 از 7 بازی ابتدایی فصل 12 و 16 امتیاز کسب کرد. یعنی حتی بهترین «استقلال» تاریخ لیگ برتر، تیم فرهاد مجیدی که بدون باخت قهرمان شد، بهتر شروع کرد و در 7 بازی اول 2 امتیازی شد.

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما