آماری جالب از کارت قرمز ستاره استقلال روز نو

در دقیقه 83 بازی با تیم “آلومینیوم اراک” محمدحسین مرادمند کارت زرد دوم را دریافت کرد و زمین را ترک کرد. این اولین کارت قرمز مرادمند در 4 فصل حضورش در استقلال بود.

مرادمند که از ابتدای فصل بیستم لیگ برتر به استقلال پیوسته است، در فصل بیستم تا بیست و سوم جاری تنها 12 کارت زرد دریافت کرده است، یعنی میانگین سه کارت زرد در هر فصل، البته تنها 7 بازی از آن گذشته است. بازی کرد. . این فصل با این حال می توان گفت تعداد 3 کارت زرد در 4 فصل برای یک مدافع زیاد نیست.

محمدحسین مرادمند با ۷ کارت زرد بیشترین کارت را در لیگ برتر بیست و یکم دریافت کرده است. او همچنین در دوران فوتبال حرفه ای خود 5 کارت قرمز دریافت کرد و اخراجش در دیدار مقابل آلومینیوم اراک ششمین اخراج او در دوران حرفه ای فوتبالش بود.

مرادمند در فصل 12، 13 و 14 زمانی که در سپهخون بازی می کرد، یک بار اخراج شد! زمانی که در «شهر خودرو» فوتبال بازی می کرد، در لیگ های هفدهم و هجدهم هر فصل یک بار اخراج می شد. او در هفته شانزدهم لیگ هفدهم با سپاهان (تیم سابقش) در لیگ هفدهم دومین کارت زرد را دریافت کرد و از بازی اخراج شد.

مرادمند در لیگ هجدهم در دیدار هفته بیست و دوم در دقیقه 49 مقابل “تراکتور” کارت زرد دوم را دریافت کرد و بار دیگر از بازی اخراج شد. این آخرین اخراج مرادمند تا بازی با آلومینیوم اراک بود. این دیدار در روز جمعه 13 بهمن 1396 برای او برگزار شد، 5 سال و 8 ماه و 25 روز یعنی حدود 2096 روز قبل از بازی با آلومینیوم اراک تا اینکه تقریبا 5 سال و 9 ماه بعد با یک ضربه به بیرون پرتاب شد. کارت قرمز داور اخراج!

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما