گامی مهم برای کرمان موتور در شناسایی فرصت های جدید در تولید خودرو/رهبری آبی کرمان در فناوری های نوین

تیتر 20 – همانطور که کرمان موتور را می توان پیشرو و پیشرو حرکت به سمت تولید خودروهای برقی دانست، این سازنده را نیز آغازگر راهی جدی و جدید در تولید پایدار خودرو با سوخت پاک دانست.

اتفاقا برگزاری این رویداد از یک سو می تواند حلقه اتصال تولیدکنندگان و جوامع و مراکز علمی باشد که منجر به هماهنگی شود، از سوی دیگر راه را برای توسعه داخلی و همکاری های خارجی باز می کند.

از این رو این گزارش، «اولین رویداد نوآوری و فرصت فناوری کرمان موتور با نام KITO NEXT یکشنبه ۲۳ آبان ماه در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می شود.

به همراه شرکت «کرمون موتور»، «دانشگاه علم و صنعت ایران» و پارک علم و فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران در برگزاری اولین رویداد نوآوری و فناوری کرمان موتور مشارکت و همکاری دارند.

مهمترین محورها و پنل های ویژه این رویداد شامل «خودروهای هیبریدی، برقی و انرژی نو»، «هوش مصنوعی و خودروهای هوشمند متصل و خودران»، «فناوری های پیشرفته در زمینه مواد و فرآیندهای ساخت»، «طراحی “و توسعه پلت فرم مشترک”، “رویکردهای نوین در طراحی استایل خودرو”، “تحلیل و شبیه سازی خودرو” و “مدرسه بازرگانی کرمان”.

همچنین در این رویداد، امکانات نوآوری و فناوری، مراحل توسعه اولین محصولات بومی کرمان موتور تشریح و اقدامات لازم در خصوص راه اندازی دفتر تحقیق و توسعه شرکت کرمان موتور در محل سکونت شرکت کرمان موتور انجام خواهد شد. دانشگاه علم و صنعت.

در اولین رویداد KITO NEXT از کلیه شرکت های آموزشی، موسسات فناورانه و پژوهشی و دانشگاهی، اساتید دانشگاه، نخبگان، پژوهشگران و صاحبان ایده در حوزه خودروسازی به منظور بررسی نیازهای فناورانه شرکت کرمان موتور شرکت می کنند. در این کنفرانس با وجود اینکه چنین رویدادهایی در بخش های مختلف کشور برگزار شده است، اما موضوع بحث همکاری دانشمندان با این شرکت است که عزم جدی خود را برای شروع تولید خودروهای برقی به اثبات رسانده است.

در واقع قبل از اینکه بسیاری از شرکت ها به دنبال این نوع خودروها باشند، کرمان موتور با همکاری شرکت مکو (مپنا) آماده سازی برای برقی سازی Jac J4 را آغاز کرد.

اکنون با توجه به حضور علی آبادی در راس وزارت صمت و درک نیازهای برق، سایر شرکت ها نیز به این سمت علاقه مند هستند که می توان به آینده تولید آنها امیدوارتر بود. ماشین ها.

در واقع با توجه به سرعت نفوذ و سهم بازار کرمان موتور، نمی توان این رویداد را یک رویداد نمایشی دانست. زیرا این سازنده با درک آینده از قبل مقدمات لازم را آماده کرده است.

ضمناً، از آنجایی که بنیانگذار این رویداد یک خودروساز غیردولتی است، این را می توان از نقطه نظر رقابت بین تولیدکنندگان بزرگ بخش خصوصی دید. کرمان موتور با این اقدام علاوه بر گسترش و گسترش برنامه های تولید غیرفعال خودرو، سایر رقبا را نیز به تعمیق این برنامه ها ترغیب می کند.

زیرا محور فعالیت خودروسازان بخش خصوصی بر اساس نیاز بازار و رقابت است. همچنین بر خلاف دولت های شبه دولتی، از ثبات در حکمرانی و پاسخگویی برخوردارند که آنها را بر آن می دارد تا برنامه های خود را بر اساس مدل های اقتصادی تدوین و اجرا کنند.

به همین دلیل برگزاری این رویداد توسط بخش خصوصی نشان می دهد که مدل تولید و تغییر سلیقه بازار نیز در دستورالعمل کاری این خودروساز جدی و اساسی است.

در عین حال نگاهی به تجربه و سابقه همکاری کرمان موتور با شرکای مطرح نشان می دهد که کرمان بلوز از یک سو می داند چگونه شرکای قابل اعتماد و آگاه پیدا کند و از سوی دیگر رویکرد جدی و علمی آنها به این موضوع است. شرکای جدید می تواند راه را برای صادرات آنها نیز باز کند اولین رویداد نوآوری و فرصت های فناوری کرمان موتور 23 آبان ماه در سالن امام رضا (ع) دانشگاه علم و صنعت ایران با حضور شرکت کنندگانی از ایران برگزار شد. ، چین و ایتالیا.

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما