ارتفاع بلند گل گوخر برای چشم انداز 1410

عنوان 20 – شرکت معدنی و صنعتی گل گهر با توجه به تغییراتی که در دستور کار خود دارد، گل گهر 1410 استراتژی تدوین کرده است تا بر اساس این نقشه راه بتواند سهم خود را در زنجیره ارزش فولاد افزایش دهد و به سهام فولاد تبدیل شود. شرکت. تبدیل شدن مرکز فولاد منطقه

در این راستا این استراتژی بر 6 محور اصلی شامل توسعه فعالیت های اکتشافی و تامین سنگ آهن، توسعه زیرساخت های انرژی، توسعه و تکمیل زنجیره ارزش فولاد، تنوع بخشی در حوزه های تجاری، توسعه فناوری معدن و توسعه سنگ آهن. زیرساخت و مدیریت توسعه که نشان می دهد توجه و تخصص دقیقی به این توسعه از بالا تا پایین شده است.

در واقع این توسعه از حلقه اول یعنی اکتشافات شروع می شود و گل گهر تلاش می کند هر گونه نگرانی در مورد تامین مواد غذایی را برطرف کند و طرح های توسعه را با خیالی آسوده اجرا کند.

اما شاید یکی از مهم ترین محورهای در دستور کار گل گهر برای تحقق اهداف این بسته، توسعه فناوری و زیرساخت های توسعه باشد که می تواند بسیاری از مشکلات را در سایر بخش ها حل کند.

امروزه ماینینگ جهان به سمت استخراج هوشمند پیش می رود. ایران نیز در این زمینه تلاش می کند خود را به تغییرات جهانی نزدیک کند اما این در شرایطی است که بارها نسبت به عقب ماندگی بخش معدن هشدار داده شده و بخش خصوصی نیز آمادگی خود را برای جبران این عقب ماندگی اعلام کرده است. و به دولت کمک کند.

در همین حال، گروهی مانند گل گهر قصد دارد تا 8 سال آینده فناوری استخراج را توسعه دهد، علاوه بر اکتشافاتی که می تواند به جبران این عقب ماندگی کمک کند، که اولین گام برای شروع استخراج دیجیتال است. . آغاز این تغییر در گل گهر می تواند نوید بخش جدیدی از گل گهر در سال 1410 باشد که نقش اولین زنجیره فولاد را بر عهده گرفت.

البته این استراتژی همه چیز را برای دستیابی به یک توسعه متوازن ترتیب می دهد. به عنوان مثال، در محور توسعه زیرساختی، گل گهر در تلاش است تا با سرمایه گذاری در 40 شرکت به صورت مستقیم و غیرمستقیم، نیازهای خود را در حوزه زیرساخت برطرف کرده و توسعه همه جانبه را اجرا کند. نمونه این موضوع را می توان در سرمایه گذاری این گروه در خط انتقال آب خلیج فارس به کوه مرکزی ایران مشاهده کرد.

نگاهی به استراتژی تدوین شده نشان می دهد که گل گهر تمامی عوامل موثر در توسعه متوازن را در نظر گرفته و با نظر کارشناسی در مسیر توسعه قدم گذاشته است. از سوی دیگر، این برنامه نشان می‌دهد که شرکت‌های بزرگ معدنی و شرکت‌های معدنی استراتژی‌های خود را با هدف افزایش چشمگیر سهم خود در بازارهای صادراتی در کنار بازار داخلی تدوین کرده‌اند.

اما شاید نکته ای که در دل این استراتژی نهفته است این اطمینان باشد که گل گهر نمادی (کگل) را در اختیار سهامداران خود قرار می دهد و بازدهی خوبی را برای آنها نوید می دهد. چنین نگاهی می تواند حمایت های این نماد را در طول این 8 سال افزایش دهد و گل گهر را در رسیدن به این اهداف آسان کند.

و سرانجام در سال 1410 گل گهر با ظرفیتی بسیار بیشتر از امروز، همراه با افزایش تولید، درآمدزایی خود را از فروش داخلی و صادراتی افزایش داد و توانست بهره وری خود را بهبود بخشد و همین توسعه متوازن است که یکی از اهداف اصلی این چشم انداز … معیاری محسوب می شود.

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما