حساب کاربری اینترنت تمامی دانشجویان وارد شده دانشگاه بوعلی سینو 1402 فعال شد/ حجم و سرعت اینترنت برای گروه های مختلف کاربران چقدر است؟!

دکتر محرم منصوریزدا مدیر فناوری اطلاعات دانشگاه بوعلی سینو در گفتگو با خبرنگار بسنا ضمن اعلام این خبر خاطرنشان کرد: حساب کاربری VPN برای دسترسی به اینترنت فعال شده است و دانشجویان از شماره دانشجویی به عنوان نام کاربری و ملیت کد استفاده از سرویس VPN. به عنوان رمز عبور استفاده کنید. برای دانشجویان غیرایرانی رمز عبور شماره پاسپورت می باشد.

وی تاکید کرد: دانش آموزان برای رعایت موارد امنیتی هر چه سریعتر رمز عبور خود را تغییر دهند. برای تغییر رمز، با وارد شدن به سایت دانشگاه در قسمت پورتال خدمات، روی لینک «تغییر رمز اینترنتی» کلیک کنید و پس از ورود با رمز فعلی (کد ملی)، رمز را تغییر دهید.

منصوریزدا افزود: در صورت صفر بودن رقم اول کد ملی از وارد کردن عدد صفر کد ملی به عنوان رمز خودداری کنید.

وی همچنین گفت: دانشجویان از به اشتراک گذاشتن رمز عبور خود با دیگران خودداری کنند، زیرا مسئولیت استفاده از حساب کاربری بر عهده دانشجو است.

مدیر فناوری اطلاعات دانشگاه گفت: برای استفاده از سرویس VPN در رایانه یا لپ تاپ، اپلیکیشن VPN را از طریق لینک «VPN در محوطه دانشگاه» در قسمت خدمات سایت دانشگاه دانلود کنید.

وی افزود: برای نصب VPN بر روی تلفن همراه، با ورود به سایت مدیریت فناوری اطلاعات به نشانی ict.basu.ac.ir، در منوی «آموزش/راهنما» گزینه «آموزش اتصال به اینترنت و VPN» را انتخاب کنید. تنظیمات از طریق تلفن همراه”. را انتخاب کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد سرعت و پهنای باند سرویس اینترنت اینجا را کلیک کنید.

برای مشاهده مراحل ایجاد اکانت VPN دانشجویی اینجا را کلیک کنید.

در صورت نیاز به پشتیبانی مرکز پشتیبانی مدیریت فناوری اطلاعات به آدرس [email protected] ایمیل بزنید.

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما